settingsAccountsettings
Menusettings

Q: БГ сайтове за обяви и директории

+7 votes
Гледам че тук има доста българи и бих искал да питам някой има ли списък с български сайтове за обяви и бг директории? Аз се занимавам със SEO и за да изкарам някой клиент на топ позиции в Google ми трябват такива.

Още нещо: някой знае ли някаква програмка която би облекчила процеса на submitt-ване? Ще съм много благодарен! Аз знам за AllSubmitter - ама тя е руска и има руски директории и сайтове за обяви. Мерси, Митко
asked in SEO category by user mitko
edited by user golearnweb

2 Answers

+1 vote
 
Best answer
Най-популярните според мен са http://olx.bg и http://obiavi123.com
Ето ти списък актуален - аз го ползвам за local SEO в България - върши супер работа:

http://1001obiavi.com
http://369.bg
http://555.bg
http://7dni.net
http://ad-bg.net
http://ads.plovdiv24.bg
http://alabala.bg
http://all.bg
http://alo.bg
http://alo-bulgaria.com
http://bazar.bg
http://bezpari.info
http://bezplatniobiavi.net
http://bezplatni-obiavi.org
http://bezplatno.bg
http://bgchart.net
http://bgnote.com
http://bgobiavi.info
http://obiavite-new.com
http://maxobiavi.com/
http://www.bgpage.com
http://bgtop.net
http://bgtop100.com
http://bitak.net
http://bitak.org/
http://biznes-bulgaria.com
http://www.blgrad.com
http://borsa.bg
http://botevgrad.com
http://bulborsa.com
http://bulgariantop.com
http://burkan.info
http://burzo.bg
http://cenbg.com
http://chirpan.alpobg.com/
http://dalavera.com
http://dalaverki.com
http://diggbg.com
http://dir.bulport.com
http://www.directory.bg
http://dobrichonline.com
http://dobrichplus.com
http://e-finger.net
http://elada.info
http://eobiava.com
http://gbg.bg
http://haskovo.net
http://ide.li/modules.php?name=NukeC
http://www.info.bg/Messages/MessForm.asp
http://infodir.org
http://infojoker.bg/cgi-bin/index.pl?_state=Registration
http://it.linkovete.com
http://it-bg.org/pages/addsite.html
http://www.jabse.com/addurl.php
http://kupuvam-prodavam.info
http://kupuva-prodava.com
http://kurier5.com
http://kvant.biz
http://kypyva-prodava.com
http://listbg.com
http://malkiobiavi.eu
http://malkiobiavi.net
http://malkiobqvi.com
http://malkiobyavi.com
http://mo.all.bg
http://montana-dnes.com
http://moreto.net
http://www.mrejo.net
http://multiseller.net
http://mysilistra.net
http://myvarna.info
http://obiava.info
http://obiavi.bg
http://obiavi.data.bg
http://obiavi.eu
http://obiavi.info/
http://obiavi.kaldata.com
http://obiavi.org
http://obiavi.razloginfo.com
http://obiavi.vratza.com
http://obiavi1.org
http://obiavi123.com
http://obiavibg.com
http://obiavi-bg.com
http://obiavidnes.com
http://obiavi-dnes.com
http://obiavigo.com
http://obiavionline.com/
http://obiavite.eu
http://obiavite.info
http://obqvi.me
http://obqvi.mobi
http://obqvi.net
http://obyavite.com
http://oferti.bg
http://ofertite.net
http://olx.bg
http://oobiavi.com
http://home.pateki.bg/
http://pazar24.net
http://plateno.info
http://www.plovdiv24.com/ads/add.html
http://pozvanete.bg
http://predloji.com
http://prodajba.com
http://pusni.net
http://Reklamator.com
http://shumen.biz
http://spravochnik.bg
http://stikni.com
http://stranicite.com/new.php
http://superobiavi.com
http://svejo.net
http://targovishte.com
http://tarnovo.bg/ads
http://top-obiavi.net
http://topobiavibg.com
http://www.topsaitove.com/suggest-listing.php?id=0
http://www.tradernet.bg/?show=notice
http://triobiavi.com/
http://trohi.com
http://varna.ida.bg
http://vip-obiavi.com/
http://vip.dir.bg/register_site.php
http://vratza.com
http://vsi4ko.ibox.bg
http://webjo-bg.com/addlink
http://webobiavi.com
http://xopama.com
http://www.yes.bg/addurl.php?city=&cat=
http://www.zele.bg
http://zor.bg
answered by user golearnweb
edited by user golearnweb
Супер! Благодаря ти много!
+2 votes
Незнам за списъка, ама за постване аз използвам RoboForm - малка и лека програмка - която струва $19 на година - ако правиш много СЕО - ще ти свърши супер работа. Ето я - http://www.roboform.com
answered by user ilinkthreesixty2
Мерси много! Ще я видя! :-)

Facebook Follow Button

Twitter Follow Button

353 questions

806 answers

196 comments

255 users

...